Valencia CF11 julio 2023

Comunicat oficial | Claudia Florentino

www.valenciacf.com

El Valencia CF Femení i Claudia Florentino uneixen els seus camins fins al 30 de juny de 2025.

La futbolista, nascuda a València el 10 de març de 1998, torna al Club en el qual es va formar durant huit temporades: des de la 2009.10, amb 11 anys, fins a la 2016.17, amb 19. Ara, amb 25 anys, torna al Valencia CF Femení, després del seu pas pel Real Madrid CF.

Claudia és una jugadora polivalent, que pot rendir tant de central com de migcampista. És fort, contundent, ofereix una intensitat molt alta en cada acció, sense por als duels, i se sacrifica per l'equip en tot moment. Té ADN VCF.

La futbolista va arribar a participar en 10 partits amb el primer equip del Valencia CF Femení, quan militava en el B blanc-i-negre.

Prèviament a la seua arribada al Club en 2009, Claudia es va iniciar en l'Esportiu Rambleta (2007-2009). Del Valencia CF Femení va passar al Fundación Albacete (2017-2020) i d'aquest al Real Madrid CF (2020-2023).

Claudia Florentino: “Per a mi és un orgull tornar al lloc on vaig començar a ser futbolista, sense oblidar els meus inicis en el Rambleta. Tornar a la meua casa i al Club que em va veure créixer era el que més il·lusió em feia. El Valencia CF és el lloc en el qual volia estar i quan se'm va presentar l'oportunitat no el vaig dubtar ni un segon”.

Copyright 2013-2024 Valencia Club de Futbol. Es permet l'ús del contingut editorial de l'article sempre que es faça referència a la seua font, a més de contindre el següent enllaç: www.valenciacf.com. Fotografies de Lázaro de la Peña, no es permet la seua reutilització.